ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مشهد در لیگ برتر والیبال| شایعه چیپس، کامل می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۲۲۰۹۴
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
مشهد در لیگ برتر والیبال| شایعه چیپس، کامل می‌شود؟
با تأیید فدراسیون والیبال، سهمیه مشهد در لیگ‌برتر امسال قطعی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فدراسیون والیبال رسما خبر کنار گذاشته شدن دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه از لیگ‌برتر فصل پیش‌رو را تأیید کرد تا خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها صاحب نماینده شود. چندی پیش بود که تلاش‌ها برای حضور تیمی از مشهد در لیگ‌برتر والیبال بعد از چند سال دوری، از سوی مدیران ورزش استان آغاز شده بود که این مهم از سوی فدراسیون منوط به کناره‌گیری یا انصراف دست‌کم یک تیم از لیگ‌برتر فصل آینده شده بود.

اتفاقی که بالاخره رقم خورد و به‌جای یک تیم، دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین در مهلت مقرر فدراسیون نسبت به ثبت قرارداد در سامانه ملی والیبال و تسویه‌حساب بدهی‌های پیشین اقدام نکردند تا این مسئله به‌منزله انصراف آن‌ها از حضور در لیگ‌برتر تلقی شود. بعد از این اتفاق روز گذشته مسئولان سازمان لیگ فدراسیون با مسئولان والیبال خراسان‌رضوی تماس گرفتند و اعلام کردند که نماینده مشهد باید تا پایان وقت اداری ۲۵۰ میلیون ورودی مسابقات را واریز کند تا رسما در لیگ‌برتر فصل پیش‌رو باشد.

اتفاقی که گویا رقم خورده است و حالا مشهد در لیگ‌برتر پیش‌رو که زمان زیادی هم تا آغازش باقی نیست، خواهد بود. البته این وسط همه «چیپس کامل مشهد» را نماینده استان در لیگ‌برتر می‌‎دانند، اما مدیران این باشگاه همه‌چیز را به اجرای مفاد تفاهم میان خود و اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان منوط می‌دانند. یکی از مهم‌ترین مفاد این تفاهم، تشکیل هیئت‌امنایی متشکل از صنایع و مسئولان نهاد‌های مختلف استان برای تأمین بخشی از هزینه‌های تیم‌داری بوده است. مسئله‌ای که هنوز محقق نشده است و اگر این اتفاق نیفتد، چیپس کامل حاضر به حمایت از این تیم در لیگ‌برتر والیبال نخواهد بود.

بااین‌همه، از اداره کل ورزش‌وجوانان خبر می‌رسد در جلسه‌ای به‌زودی این اتفاق می‌افتد و تکلیف حضور تیم مشهد در لیگ‌برتر والیبال با نام چیپس کامل قطعی می‌شود. البته گفته می‌شود والیبالی‌های استان از چندی قبل فرایند جذب بازیکن و فراهم‌کردن مقدمات شروع تمرینات را انجام داده‌اند تا در صورت قطعی‌شدن حضور در لیگ‌برتر، والیبال استان غافل‌گیر نشود. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی این تیم حامد صمدی خواهد بود که سال گذشته هدایت تیم اشتادسازه مشهد را به‌عهده داشت.

همچنین تیم مشهد با بازیکنان بومی هم وارد مذاکره شده و گویا قرار است دوباره تیمی بومی راهی لیگ‌برتر شود. البته دراین‌بین، برخی منابع مدعی‌اند بین والیبالی‌ها برای انتخاب گزینه سرمربیگری از میان حامد صمدی و مهدی فعال اختلاف نظر است. بااین‌همه، عزم جدی در میان والیبالی‌های استان به وجود آمده تا هر طور شده است به دوری چندساله از لیگ‌برتر پایان دهند و اگر شده با جمع‌وجورکردن یک تیم جوان دست‌کم در فصل آینده لیگ‌برتری بمانند تا سال بعد که برنامه‌های بهتری برای درخشش در لیگ و نگاه به ماجراجویی‌های جذاب‌تر داشته باشند؛ اتفاقی که باتوجه‌به سابقه حضور خراسان در لیگ‌برتر والیبال دور از ذهن هم نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->